Ogłoszenie nabór stanowisko ds. współpracy z organizacjami sektora non-profit oraz dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników na czas zastępstwa
Urząd Miejski w Śremie ogłasza nabór na stanowisko ds. współpracy z organizacjami sektora non-profit oraz dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników na czas zastępstwa.

URZĄD MIEJSKI W ŚREMIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
ds. współpracy z organizacjami sektora non-profit
oraz dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników
na czas zastępstwa

URZĄD MIEJSKI W ŚREMIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
ds. współpracy z organizacjami sektora non-profit
oraz dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników
na czas zastępstwa
Kandydaci winni spełniać następujące warunki:
3. Zakres zadań na wyżej podanym stanowisku określa karta stanowiska pracy, z którą można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Śremie Pl. 20 Października 1 - pokój nr 2 w godzinach urzędowania oraz w Biuletynie Informacji Publicznej dostępnym ze strony internetowej www.srem.pl.
BURMISTRZ
(-) mgr Adam Lewandowski
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe z tytułem magistra o kierunku administracja oraz doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej 6 m-cy lub wykształcenie wyższe z tytułem magistra i doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej 12 m-cy,
2) obywatelstwo polskie,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia.
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o systemie oświaty oraz przepisów ogólnych dotyczących działalności samorządu,
2) znajomość techniki komputerowej, szczególnie w zakresie pakietu Ms Office.
3) komunikatywność,
4) mile widziane miejsce zamieszkania na terenie gminy Śrem.
3. Zakres zadań na wyżej podanym stanowisku określa karta stanowiska pracy, z którą można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Śremie Pl. 20 Października 1 - pokój nr 2 w godzinach urzędowania oraz w Biuletynie Informacji Publicznej dostępnym ze strony internetowej www.srem.pl.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy znajduje się na parterze, przy wejściu do budynku oraz wewnątrz budynku znajdują się schody, budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę,
2) praca wymaga częstego kontaktu z klientem, ma charakter biurowy, w przeważającej części w pozycji siedzącej, wymaga przemieszczania się podczas kontaktów z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i instytucjami poza Urzędem,
4) praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystywaniem sprzętu komputerowego.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze
wynosił poniżej 6 %.
wynosił poniżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - przypadku, gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną.
2) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
3) wypełniony komplet dokumentów, który można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Śremie Pl. 20 Października 1 - pokój nr 2 lub w Biuletynie Informacji Publicznej dostępnym ze strony internetowej www.srem.pl,
4) oświadczenia:a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
b) o korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za:
b) o korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za:
- umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
- umyślne przestępstwo skarbowe,
5) referencje uzyskane od poprzednich pracodawców, obecnego pracodawcy lub z innych instytucji,- umyślne przestępstwo skarbowe,
6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - przypadku, gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną.
Oferty pracy należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "oferta pracy – oświata" w Urzędzie Miejskim w Śremie Pl. 20 Października 1 - Zespół Obsługi Klienta (parter pokój nr 2) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego z wyżej podanym dopiskiem, w terminie do 12 marca 2012 r. (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej dostępnym ze strony internetowej www.srem.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Śremie Pl. 20 Października 1.
BURMISTRZ
(-) mgr Adam Lewandowski