Zawiadomienie - II Sesja Rady Miejskiej w Śremie - 17 maja 2024 r., o godz. 16:00
Śrem, 9 maja 2024 r.
II Sesja Rady Miejskiej w Śremie
Zawiadomienie o zwołaniu sesji Rady Miejskiej w Śremie
Działając na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609) zwołuję II Sesję Rady Miejskiej w Śremie na dzień 17 maja 2024 r., o godz. 16:00. Sesja odbędzie się w sali nr 24 Urzędu Miejskiego w Śremie, Pl. 20 Października 1.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Miejskiej w Śremie.
4. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady:
a) w sprawie powołania stałych komisji Rady Miejskiej w Śremie;
b) w sprawie wyboru Przewodniczącego, Zastępcy Przewodniczącego oraz członków Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Śremie;
c) w sprawie wyboru członków Komisji Komunalnej i Rozwoju Rady Miejskiej w Śremie;
d) w sprawie wyboru członków Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Śremie;
e) w sprawie wyboru członków Komisji Pomocy Społecznej, Ochrony Zdrowia i Środowiska Rady Miejskiej w Śremie;
f) w sprawie wyboru członków Komisji Wsi i Samorządu Rady Miejskiej w Śremie;
g) w sprawie wyboru członków Komisji Budżetowej Rady Miejskiej w Śremie;
h) w sprawie wyboru członków Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Śremie
i) w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Śremu;
j) w sprawie ustanowienia przedstawiciela gminy Śrem w Stowarzyszeniu Gmin i Powiatów Wielkopolski.
5. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2023 rok w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej.
6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
7. Interpelacje i zapytania radnych, wolne głosy.
8. Zamknięcie sesji.
Transmisja sesji na stronie bip.srem.pl w zakładce Rada Miejska - Internetowa transmisja obrad.
Przewodniczący Rady
(-) Tomasz Klaczyński
Śrem, 9 maja 2024 r.