Informacja dla niesłyszących klientów Urzędu Miejskiego w Śremie w języku migowym
1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniewidomym do tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika łatwiając jednocześnie komunikowanie się w sprawach administracyjnych.
1 kwietnia 2012 r. wchodzi w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniewidomym do tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika (tłumacza SKOGN- systemów komunikowania się osób głuchoniewidomych), umożliwiła również skorzystanie z tzw. osoby przybranej (członka rodziny służącego w tym przypadku jako tłumacz, a która to osoba ukończyła 16 lat) ułatwiając jednocześnie komunikowanie się w sprawach administracyjnych.
Wychodząc naprzeciw potrzebom niesłyszących klientów Urzędu Miejskiego w Śremie informujemy, iż osobą do kontaktu w przypadku załatwiania spraw w tutejszym urzędzie jest Pani Marzena Tonińska Inspektor Zespołu Obsługi Klienta, posługująca się językiem migowym w stopniu podstawowym.
Wychodząc naprzeciw potrzebom niesłyszących klientów Urzędu Miejskiego w Śremie informujemy, iż osobą do kontaktu w przypadku załatwiania spraw w tutejszym urzędzie jest Pani Marzena Tonińska Inspektor Zespołu Obsługi Klienta, posługująca się językiem migowym w stopniu podstawowym.
Adres kontaktowy:
Marzena Tonińska
Inspektor
posługuje się językiem migowym w stopniu podstawowym
Urząd Miejski w Śremie,
Zespół Obsługi Klienta
Plac 20 Października 1, 63-100 Śrem
RATUSZ parter, pok. nr 1
marzena.toninska@urzad.srem.pl
tel. 61 28 47 147
fax.61 28 35 337
www.srem.pl