„Mobilny urzędnik.
Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach”
Celem projektu było wypracowanie modelu świadczenia usług publicznych przez pracowników samorządowych, w miejscu zamieszkania klienta. W ramach uczestnictwa w projekcie, pracownik urzędu został przeszkolony m. in. z zakresu obsługi klienta o specjalnych potrzebach i komunikacji z osobami z niepełnosprawnością. Operatorem projektu jest Fundacja Partycypacji Społecznej w partnerstwie z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Poznaniu oraz instytucjami zagranicznymi. Wybrani urzędnicy realizowali usługę na terenie gminy dla osób o specjalnych potrzebach, tj. osób w wieku 65+, osób zależnych 15+, osób z niepełnosprawnościami, opiekunów faktycznych osób zależnych, opiekunów pieczy zastępczej.
Liczba zrealizowanych usług: 24
Okres realizacji projektu: grudzień 2020 r. – czerwiec 2021 r.