
Seniorzy mogą korzystać z ulg, zniżek i promocji oferowanych przez partnerów karty.
O Śremską Kartę Seniora może ubiegać się każdy mieszkaniec gminy Śrem, który ukończył 60 lat.
Karta wydawana jest bezpłatnie.
Uwaga! Karta rabatowa honorowana jest wyłącznie z dokumentem potwierdzającym tożsamość.
Urząd Miejski w Śremie
Pion Administracyjno-Organizacyjny
Biuro Obsługi Klienta - pokój nr 1 (parter)
ul. Pl. 20 Października 1
63-100 Śrem
Karta wydawana jest w terminie do 30 dni od złożenia wniosku.
Wzór karty

Partnerzy Śremskiej Karty Seniora
W Śremskiej Karcie Seniora mogą uczestniczyć na zasadzie partnerstwa podmioty oferujące na lokalnym rynku towary i usługi z zastosowaniem obniżki cen dla osób korzystających z karty. Przystąpienie partnera do Śremskiej Karty Seniora następuje na podstawie deklaracji złożonej w Urzędzie Miejskim w Śremie. Podpisywane jest Porozumienie o współpracy partnerskiej gminy Śrem z Partnerem karty. Każdy Partner otrzymuje identyfikator przystąpienia do Śremskiej Karty Senior w formie naklejki „Instytucja Przyjazna Seniorom”, celem umieszczenia jej w witrynie.
Informacje szczegółowe:
Urząd Miejski w Śremie
Pion Administracyjno-Organizacyjny, Zespół Obsługi Klienta, pok. nr 1
Pl. 20 Października 1
63-100 Śrem
tel. +48 61 28 47 122
Klauzula informacyjna RODO - INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH